شنبه مورخ 30 فروردین 1393، هیئتی به رهبری عالیجناب اسقف بابگِن چاریان پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران و با همراهی اعضای شورای خلیفه گری و هیئت مذهبی با حضور در محل هتل 22 بهمن اصفهان با امیر سرتیپ دوم رضا جهادی فرماندهی ارشد منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری و جمع کثیری از فرماندهان ارتش دیدار و روز ارتش و مادر را به دلاوران ارتشی تبریک گفتند.

در این دیدار عالیجناب اسقف بابگِن چاریان با ابراز خوشحالی از دیدار مجدد با فرماندهی محترم ارتش منطقه اصفهان، حضور در میان پاسداران تمامیت ارضی و استقلال و آزادی کشور جمهوری اسلامی ایران را افتخاری بزرگ و مهم شمردند و از زحمات، فداکاری ها و رشادت های بی شائبه فرماندهان و سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران قدردانی و تشکر کردند. ایشان با اشاره به قدرت نظامی، سیاسی و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در منطقه، این واقعیت را حاصل درایت رهبران سیاسی کشور بخصوص رهبر معظم حضرا آیت ا... خامنه ای و ازخودگذشتگی و ایثار نیروهای مسلح دانستند. اسقف بابگِن چاریان همزیستی مسالمت آمیز پیروان ادیان الهی در کشور را الگویی منحصر به فرد برای جهان شمردند و با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (ع) و روز مادر، فرصت را مغتنم دانسته و از تمامی مادران ایرانی به دلیل تربیت فرزندان میهن پرست، فداکار و شجاع که در راه دفاع از استقلال، تمامیت ارضی و آزادی کشور جمهوری اسلامی ایران جانفشانی کرده اند، تشکر و قدردانی نمودند.

امیر سرتیپ دوم رضا جهادی فرماندهی ارشد ارتش منطقه اصفهان با بیان سخنانی مسرت بخش، حضور نمایندگان خلیفه گری ارامنه را گرامی داشته و با یاد خاطره ی شهدای ارمنی در دوران هشت سال دفاع مقدس، یکپارچگی و همدلی همه اقشار مختلف مردم ایران را امری پسندیده دانسته و ابراز امیدواری کردند که در سایه درایت و راهنمایی رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران حضرت ایت ا... خامنه ای این همبستگی و همیاری در راه پیشبرد اهداف والای جمهوری اسلامی ایران ممتد و پایدار باقی خواهد ماند.